نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3828
-
الف
+

زمان نشر سریال «پایتخت6» مشخص شد

«مجید زین العابدین» به شایعات در خصوص کیفیت و زمان نشر فصل ششم سریال «پایتخت» خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، «مجید زین العابدین» یکی از مدیران سازمان صداوسیمای ایران درباره اینکه آیا با تغییر نویسنده فصل جدید «پایتخت» این سریال باز هم شاهد کیفیتی مثل فصل‌های گذشته خواهد بود یا خیر، گفت: همانطور که در جریان هستید تقریبا ۵ فصل از این سریال به قلم مرحوم «خشایار الوند» نگارش شده بود و گروه تولید برای «پایتخت ۶» از نویسنده جدیدی استفاده کردند.

وی ادامه داد: به طور قطع سریال تلویزیونی «پایتخت۶» از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود و حتما در قالب یک سریال جذاب و پرمخاطب نشر می شود که بسیار شیرین و جذاب خواهد بود.

«مجید زین العابدین» در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان نشر این سریال به فارس گفت: به دلیل همزمانی روز اول حمل/فروردین با شهادت امام موسی کاظم (ع) اولین قسمت از این سریال طبق رویه هر ساله یک شب مانده به روز اول حمل/فروردین نیست و امسال اولین قسمت «پایتخت۶» در روز اول حمل/فروردین نشر می‌شود. 

تصویربرداری «مجید زین العابدین» به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «آرش عباسی» و تهیه کنندگی «الهام غفوری» نیمه قوس/آذر در شیرگاه مازندران آغاز شد.

گروه تولید این سریال بعد از تصویربرداری در شیرگاه و بخش‌هایی در تهران راهی یکی از کشورهای اروپایی می‌شوند.

«محسن تنابنده»، «احمد مهرانفر»، «ریما رامین‌فر»، «هومن حاجی عبداللهی»،«نسرین نصرتی»، «مهران احمدی»، «سارا و نیکا فرقانی اصل» از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال حضور دارند. 

گفتنی است که مجموعه سریال های «پایتخت» از فصل اول تا پنجم سال گذشته از شبکه آی فیلم 2 نشر و با استقبال مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان مواجه شد.

م ح/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر
سلام محمد حسن هستم از ولایت غزنی افغانستان

بی نظر بنده بهترین سریال ها را شبکه اجتماعی آی فلم دو پخش می کند از همه شما عزيزان بسیار تشکر میکنم امیدوارم که موفق وپيروز باشید انشاالله

مریم خسروی

سلام از بچه های پایتخت وکارگردان محترم تشکر میکنم این سریال هیچ وقت تکراری نمیشه وامیدوارم به زودی شاهد پایتخت 6و7 و.... باشیم